sobota 11. října 2008

První dojmy - fotografie

Tak se mi podařilo ukořistit několik prvních obrázků z našeho okolí a z okolí taipeiského výstavního centra, kde jsem se byl dneska podívat na výletě.

Obrázky od teď najdete tady společně s hromadou Míšiných a mých starších fotek, ty když tak ignorujte.

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ooo, hezke to tam mate. Nebo spis, hezky to ten fotograf zachytil....

Srakyiho mamca řekl(a)...

Ahoj lidicky, zdravim vas v dalekej cudzine, Misan mi prezradil, ze ste zas vo svete a tak sa tesim na dalsie a dalsie vase dojmy.Pre nas stredoEuropanov kazdy vas zazitok dycha exotikou. Fotky nemaju chybu! Majte sa dobre a piste dalej!

Pavel Jurica řekl(a)...

Až zas budete příště fotit, zkuste vyfotit i sami sebe. Ať vás mám aspoň na obrázku, když uz ne u sebe.

Srakyi řekl(a)...

Hezke, moc hezke.

ondra Z řekl(a)...

To Pavel: Jak tak koukám do svých fotek, tak Míšu mám fakt jenom na pár obrázcích. Včera jsme ale fotili nějaké fotky do životopisů, takže jsem sebe viděl víc, než bych si přál.
Uvidíme, co se s fotkami, na kterých bychom byli i my, dá udělat.

ondra Z řekl(a)...

To srakyiho mamca: Vítáme zpět věrnou čtenářku našich vyprávění. Na Xiamen píše jste jasně vyhrála hitparádu nejčastějších komentátorů, za což si vás velice jako čtenáře vážíme.
Díky